Ceva dulce pentru tine, doar AICI!

Iti sarbatoresti ziua de nastere, urmeaza o zi speciala sau pur si simplu ai pofta de ceva dulce?

Nu te pricepi? Nu iti place sa stai in bucatarie? Nu ai timp?

AICI gasesti solutia!


joi, 16 august 2012

Tort nunta... fals

Cu ceva timp in urma am primit o comanda mai ciudata pentru o nunta. Nu de la miri, cum m-as fi asteptat, ci de la sora mirelui, care dorea sa ii faca acestuia o farsa. Trebuia sa pregatesc un tort fals, pe care cineva il scapa "accidental". A fost prima lucrare de acest gen, m-am documentat pe Internet, si am hotarat sa fac etajele din polistiren pe care apoi sa-l imbrac in pasta de zahar. A fost complicat pentru ca nu stiam cum se comporta pasta pe polistiren, si chiar am intampinat greutati din cauza lipsei aderentei. In plus, nu am avut o imagine cu tortul adevarat si nu stiam exact daca ceea ce imi imaginam eu va semana cu varianta reala. Pana la urma, a iesit totul bine, inclusiv farsa.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu